Fundacja Anny Dymnej

Fundacja Anny Dymnej
Każdy z nas może pomóc :)

piątek, 15 marca 2013

Weekend!

Jakieś dwie godziny temu wróciłam ze szkoły. Masakra. Śniegu tyle na sypało, że chyba w życiu jeszcze nie widziałam takiej ilości, serio. Zaspy ponad kolana :/.  Ale teraz jest OK, siedzę sobie w ciepłym domku i nie muszę marznąć ;). Mamusia zrobiła dzisiaj przepyszny obiad: Pomidorowa i naleśniki, mniam ;D.

Jestem na siebie na maksa zła! Wczoraj miałam się pouczyć, posprzątać i w ogóle, a nie zrobiłam nic. Zupełnie nic. KOMPLETNIE NIC! Jestem strasznie leniwa... Ale nie zostawię tego w ten sposób, muszę coś z tym zrobić. Właśnie teraz, jak tylko dokończę notkę, wyłączam laptopa i lecę po odkurzacz :))).

Wszystko byłoby nawet OK, gdyby nie pewne dwie sprawy. Nie daje mi to spokoju... Ryzykować, czy nie? Zaufać, czy się wycofać?... W obu przypadkach się boję. Sama już nie wiem... Pocieszające jest to, że mamy Weekend, więc może przez ten czas jakoś to sobie poukładam.
Nuta na dzisiaj:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz