Fundacja Anny Dymnej

Fundacja Anny Dymnej
Każdy z nas może pomóc :)

czwartek, 14 marca 2013

Po długiej przerwie

Wiem, że nie było mnie sporo czasu, ale dzisiaj postanowiłam wznowić moją działalność tutaj. Nie wiem, może to w jakiś sposób pomoże mi wyzbyć się tych wszystkich wewnętrznych myśli... Cóż, zobaczymy :).
Postanowiłam zmienić swoje dotychczasowe życie i wziąć się w końcu do roboty. Ostatnio wiele mi nie wychodziło, ale po głębszej analizie doszłam do wniosku, że sama jestem sobie winna.
W kwietniu piszę testy gimnazjalne, a właściwie nie zaczęłam jeszcze się do nich uczyć. Zostało mi naprawdę bardzo mało czasu. Czas wziąć się za siebie. Ponadto, postanowiłam szlifować mój angielski. Jeśli chcę się dostać do tego liceum, do którego chcę, nie mam innego wyjścia - MUSZĘ!.
Lekcje na jutro odrobione, co prawda muszę się jeszcze pouczyć na niemiecki i matematykę, ale jest git. Za chwilę siadam do powtarzania biologii, wcześniej jednak zabieram się do sprzątania pokoju. Już nawet mi zaczyna ten bałagan lekko przeszkadzać, a to oznacza, że jest naprawdę duży ;).
Pozdrawiam.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz