Fundacja Anny Dymnej

Fundacja Anny Dymnej
Każdy z nas może pomóc :)

poniedziałek, 25 marca 2013

Believe It

Więc tak, zaczynam nowy rozdział - definitywnie. Wszystko ulega zmianom. Jeszcze tego nie widać tak dokładnie, ale już czuję je po kościach ;). Ciężka praca, wytrwałość w dążeniu do celu i wiara to podstawa. Ufam, że z takim podejściem, spełnię swoje marzenia. One teraz powinny odgrywać dla mnie najistotniejszą rolę.
   Środa będzie trudnym dniem dla sprawdzenia mojego postanowienia, ale jakoś dam radę - muszę. Tak, nie przejmować się i wyrzucić ze siebie tę część, która jest odpowiedzialna za jakiekolwiek przywiązanie. DOSYĆ. To jest już koniec :))). Na reszcie czuję się z tym tak swobodnie i lekko.
   Nie obchodzi mnie, co o mnie myślisz, wiesz? Już mam to gdzieś. Rób sobie, co chcesz. Ja wiem jedno, chcę spełnić swoje marzenia i nie pozwolę, żeby cokolwiek mi w tym przeszkodziło,         a już na pewno nie lęk przed tym, co sobie o mnie pomyślisz. Powodzenia ;).

  Lekcje na jutro odrobione, jestem w miarę wyuczona i mam nadzieję, że jakoś przetrwam :).            A teraz? Wycieczka do kuchni po kubek gorącej herbaty i geografia :)))).
                                                                                                                  Pozdrawiam.



"Zdobyć to, co jeszcze nie zostało zdobyte. "


Piosenka naprawdę wpada w ucho. A tak poza tym, uważam, że dziewczyny mają niesamowity talent ;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz