Fundacja Anny Dymnej

Fundacja Anny Dymnej
Każdy z nas może pomóc :)

piątek, 26 kwietnia 2013

No i mamy weekend! ;D

Nareszcie weekend! ;D. Już po testach, więc w szkole zacznie się luzik. W przyszłym tygodniu tylko dwa dni i przerwa ;D.

Może mi ktoś wyjaśnić, jak to się dzieje, że na świecie rodzą się tak wredne i zadumane w sobie osoby?? To straszne. Myślą, że są nie wiadomo kim i mogą wszystkimi pomiatać. Śmieszne... Coś czuję, że nie rozstaniemy się w zgodzie w czerwcu ;P. Nie żeby coś, ale niektórym aż chciałoby się powiedzieć kilka słów prawdy...

Ten weekend przeznaczam na odpoczynek. Postanowiłam wszystko sobie uporządkować i zacząć żyć takim życiem, jakim naprawdę chcę. Zastanawiam się też nad tym, czy może nie zacząć chodzić na basen - tak raz w tygodniu? ;). Do tego jeszcze poranna gimnastyka i bieganie. Myślę, że dam radę. Jedyne, co muszę zrobić, to pokonać tą leniwą mnie wewnątrz i będzie dobrze...



Jeju, muszę coś w końcu zacząć ze sobą robić. Nic samo nie przyjdzie. Zaczynam od posprzątania pokoju, później lekcje, żeby mieć już spokój i działam ;))).
....................................
I boję się. Tak, dobrze słyszysz - ja się boję. Bo nie wiem, co będzie. Boję się, ale wiem, że nie mam innego wyboru. Muszę zacisnąć zęby i przetrwać.
..................................




"(...) You can throw your hands up
You can beat the clock
You can move a mountain
You can break rocks
You can be a master
Don’t wait for luck
Dedicate yourself and you gonna find yourself...".


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz