Fundacja Anny Dymnej

Fundacja Anny Dymnej
Każdy z nas może pomóc :)

wtorek, 2 kwietnia 2013

"Just a dream"

I po Świętach... Sama się sobie dziwię, ale muszę przyznać, że było 'w miarę', bez jakiś większych problemów :))). Od siódmej jestem na nogach, bo pojechałam z mamą na zakupy. Masakra jakaś, tak mi się chce spać, jak nie wiem. A nie mogę :/. Zaraz idę odnieść książki, a potem praca i nauka, bo jutro do szkoły. Jeszcze dodatkowo zakuwam do egzaminów. Wrrr... Kiedy to wszystko się już skończy?
Czasami chciałabym być wobec tego tak obojętna, jak niektórzy i nie przejmować się... Cóż.

Weszłam rano do autobusu i usłyszałam tą piosenkę. Tą, która tak bardzo mi o Tobie przypomina. Wspomnienia natychmiast wróciły. Mimo tego, że minęło prawie 20 miesięcy, ja wciąż pamiętam. I cały czas będę. Taka już jestem. Po prostu.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz