Fundacja Anny Dymnej

Fundacja Anny Dymnej
Każdy z nas może pomóc :)

czwartek, 11 kwietnia 2013

Nareszcie!

Tak! Wreszcie jakieś oznaki wiosny, już nie mogłam się tego doczekać. Humor nie jest może nie wiadomo, jak super, ale czuję, że zdecydowanie lepszy :))). Słońce, jak ja długo za Tobą tęskniłam. Proszę Cię, nie opuszczaj mnie ;P. Mam nadzieję, że w miarę szybko stopnieją te resztki śniegu, zniknie błoto, a wtedy będzie już po prostu genialnie ;D.
W szkole dzień minął mi nawet spoko, więc nie jest źle. Teraz muszę przeczytać jeszcze książkę, odrobić lekcje i zabrać się za naukę do egzaminów...
Masakra, jak wszystko się zmienia. Jeszcze rok temu wydawało mi się, że mam wszystko, co jest potrzebne człowiekowi do szczęścia, ludzi, którzy zawsze przy mnie będą i nigdy mnie nie opuszczą. Z dnia na dzień uświadamiam sobie to, jak bardzo się myliłam. To trudne...

..............................

Staram się być coraz bardziej obojętna. Nie chcę już do nikogo się przywiązywać. Masz mnie za nieśmiałego dziwaka, bo nie rozumiesz, że taki jest mój sposób. Że bardziej mnie to wszystko boli, niż może się wydawać. Że tak naprawdę jest źle... A może Ty nie chcesz tego wiedzieć? Czuję, że oboje prowadzimy jakieś gierki, ale może tak mi się tylko wydaje... Teraz muszę tylko okiełznać moje myśli i będzie dobrze. Nie mam czasu na zamartwianie się o to, jak mnie postrzegasz.
Teraz muszę tylko ruszyć tyłek i zacząć spełniać marzenia, zdobyć wszystko, czego pragnę i być szczęśliwa, po prostu. Bez Ciebie... Ale wiesz co? Poradzę sobie. Poradzę... Bo nie mam innego wyjścia. Czas się przyzwyczajać...
I tak bardzo chcę, żeby ruszyła Cię moja obojętność. Żebyś poczuł mój chłód. Nie wiem dlaczego, ale chcę, żebyś poczuł się zraniony i żebyś mimo wszystko w jakiś sposób walczył o mnie. Nie dlatego, że jesteś tym, kim, jesteś, ale dlatego, że po prostu chcę czuć, że komuś jeszcze na mnie zależy i że przynajmniej jedna osoba będzie się o mnie troszczyć i martwić...
.............................

To by było na tyle. Teraz lecę do sklepu po cukier, mleko i takie tam ;D. Pozdrawiam serdecznie ;))).


Nickelback - Gotta Be Somebody. Wpada w ucho ;)))).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz