Fundacja Anny Dymnej

Fundacja Anny Dymnej
Każdy z nas może pomóc :)

niedziela, 9 grudnia 2012

Witam :)

Cześć. Dawno mnie tutaj nie było, ale po prostu nie miałam nawet chwili żeby zaglądnąć, serio. W szkole mnóstwo nauki, co dzień jakieś kartkówki, sprawdziany, etc., ale co ja się tutaj będę na ten temat rozpisywać, nie jestem przecież jedyną osobą, która chodzi do szkoły...
U mnie powoli zaczyna się robić świątecznie. W tym roku szczególnie nie mogę się tego doczekać. Już w październiku podśpiewywałam sobie kolędy i popularne "Last Christmas" :D. No cóż, coraz bliżej do Świąt, zaczyna się :). Jest to czas szczególny. Ma w sobie jakąś specyficzną magię, którą naprawdę trudno jest głębiej opisać... Ten wspaniały nastrój... ;D. Właśnie próbuję zmobilizować się do nauki (jutro sprawdzian z chemii :/), ale jakoś kiepsko mi idzie. Nuta na teraz: Verba- Ten czas. Jak świątecznie, to na całego, a co! :D

Pozdrawiam ciepło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz